Quizás ustedes confunden las retransmisiones de La 1 con una carrera ciclista. Y no. Lo de ayer y lo de hoy son extensos publirreportajes de las Rías Baixas. Vi las imágenes del pelotón recorriendo Chancelas camino de Sanxenxo, rumbo a O Grove y A Lanzada, y la zona parecía incluso más bonita que al natural cuando el coche recorre en caravana la carretera de la costa, como si le hubiesen metido Photoshop al helicóptero de la tele: los verdes salían más verdes, los azules más azules y el color de la arena era de postal turística. Pontevedra se ofreció ayer como un pequeño aperitivo, un paso fugaz, visto y no visto, y hoy será el plato principal, no solo de la etapa, sino de toda La Vuelta. Este año sí lucirá el escaparate de la zona vieja, Michelena y A Peregrina a reventar. Será un anuncio publicitario constante. Aunque no les guste el ciclismo, no digan que no merece la pena.
Adrián Rodríguez en 19:19
ResponderEliminarPublicado por Adrián Rodríguez en 13:19
Publicado por Adrián Rodríguez en 19:39
¿Te inspira el 9 o es una superstición?
La retransmisión estuvo de lo más acertada. Puentevedra lucio como nunca. Y merece la pena, claro que sí. A veces hay que ver una ciudad a ojo de pájaro para mejor apreciarla.
ResponderEliminarAdrián,
ResponderEliminarPilláronme na outra punta do mapa as etapas galegas da volta e non as vin. Non sei, polo tanto, a repercusión que puido ter a retransmisión das mesmas. A min non me chegou nin unha imaxe, pero tamén é certo que non estiven precisamente pendente da tele.
Coa información que teño, non afirmo que traer catro etapas a Galicia fose tirar os cartos, pero si que me amola un pouco que se deixase caer o Xacobeo Galicia (o equipo) e agora se gasten non sei canto nunhas etapas da Volta a España.
O impacto turístico e publicitario e moi difícil de medir. Quero dicir que ten moito de sebxectivo e eu creo que pagou a pena. Sobre o do Xacobeo, pois si, quizais teñas razón, pero o equipo, coas suspensións por dopaxe de David García e Ezequiel Mosquera non axudou nese sentido. Ten en conta, ademais, que o Xacobeo patrocinou ó Obradoiro, que creo que foi unha boa inversión.
ResponderEliminar